søndag 20. juni 2010

Baby get shaky after school

Er hjemme i Bergen igjen. Rart, men fint når solen skinner og jeg har ti uleste feministbøker å bruke tiden på.Tenkte jeg skulle skrive et litt mindre tungt betont innlegg for å avslutte studieåret enn forrige, so here goes.Har hatt et utrolig fint år i den lille boblen som Bath er, møtt så utrolig mange nydelige og interessante mennesker og vokst noe helt utrolig. Det er deilig å være hjemme igjen, men jeg klarer ikke å vente til studiestart. Da blir det litt mindre basics på fagfronten, og mange utfordringer på fritiden med LGBT og Gender Equality gruppen. Og så blir det kanskje en  tur til India i julen (om jeg får meg jobb i sommer). Her er litt bilder som oppsummerer året:

 
 

 











Kos og klem og sommervarme x

1 kommentar:

  1. Kjekt å se deg igjen Annette! :) Ser ut som om du virkelig stortrives i England!

    SvarSlett