søndag 20. september 2009

Syv dager igjen. Say what?!

Oh yes, nå er det kun en uke til jeg reiser. Bare en eneste mandag, tirsdag onsdag, torsdag, fredag og lørdag igjen i Bergen. Siden jeg har hatt veldig god tid til å forberede meg har jeg selvsagt ikke gjort en eneste ting.
Jeg skulle med all selvfølgelighet lese om britisk politikk, sortere/hive/gi bort klær, rydde rommet (mamma og gjengen skal gjøre det om til GJESTEROM, hulk), kjøpe kofferter (å joda), jobbe (det vet vi jo alle hvordan gikk) og rett og slett bare gjøre meg klar til den store flyttingen.

Å neida. Ikke en ting har jeg gjort, så nå blir det skippertak i kjent standard. Og jeg tar godt i mot hjelp. Slå deg løs for å si det sånn.
På søndag morgen reiser jeg, og da er det ingen vei tilbake (i alle fall ikke på et år). Fresher's Week (fadderuken) starter allerede lørdag, så jeg kommer midt oppi festkalaset. Jippi.

Om jeg gleder meg? Joda. Nei, for å være helt ærlig har det ikke gått opp for meg i det hele tatt. Mitt sinn og sjel er ganske innstilt på å nyte dagene videre i Bergen som lat, dum og giddalaus. Jeg prøver å fortelle meg selv at jeg kommer til å få det utrolig kjekt og tiden kommer til å fly frem til jul. Får håpe det begynner å funke snart.

Jeg kan ikke skjønne hvor det har blitt av eventyrlysten min. Den må jeg ha glemt i Ghana et sted.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar