lørdag 19. desember 2009

I wanna cross oceans

Dette er faktisk helt utrolig. Nå skulle jeg vært hjemme, hos Vilde og truffet alle mine fantastiske girlies igjen. Men nei. Klarte å forsove meg FEM TIMER (to be fair så skulle jeg faktisk stå opp kl fire...). BUMMER. Så nå har jeg betalt hele fire tusen kroner for ny billett i morgen, så da kommer jeg hjem i seks-tiden. I dag har jeg vært hos legen og fått noe for øyebetennelsen min (ja det skjedde IGJEN). Supersøt lege, da jeg sa jeg avr nitten år så sa hun, å virkelig? Kan vi ikke bare late som om du er 18 så slipper du å betale? Ehm, JA! Det var snilt.
Huff det er så tomt her nå, helt utrolig. Jeg tror jeg er den eneste igjen i huset, og har nesten ikke sett en sjel på campus i dag heller. Glad for å dra hjem, for å si det sånn.

OOG, har funnet hus til neste år, og det har den koseligste adressen ever: 1 Comfortable Place. ELSK.

Hvis jeg ikke kommer meg på flyet i morgen gir jeg opp. Helt seriøst. Da går jeg heller i dvale.
Uanz: Snakkes i morgen (forhåpentligvis!)

1 kommentar: