tirsdag 1. desember 2009

Baby, we'll be fine.

Julen er kommet til Bath! Virkelig, bortsett fra at det regner.
Midt i mitt essay-stress ble julelysene tent og julemarkedet åpnet (av selveste Nicoloas Cage, ja han får bare en parentes). Og jeg kunne selvsagt ikke være der. Ubeskrivelig kjipt. På søndag dro James, Edi og jeg ned for å se på det hele, og det var så koselig! Mole wine (type gløgg) og hundre forskjellige boder som solgte alt mulig, både juledekorasjoner og verdenskart. Det var julemusikk, og etterhvert som det ble mørkt kom lysene til syne. Utrolig vakkert! Det avr også en stor karusell, midt i sentrum (?) som vi fant ut at vi ikke var for store til å hoppe på. Utenom James da. Mannfolk, altså.

Perfekt dag om du spør meg! Og nå har jeg også funnet ut at jeg skal bo sammen med house 3, der Edi, Abi, Alex, Sijoe, Eva og James bor, til neste år. Hurra! Vi skal prøve å finne et stort hus, så håper på det!

I dag har jeg vært litt kjedelig, kun vasket klær og sett på Glee (en tvserie som likner litt på high school musica, men MYE bedre. Tenker på deg, Christiane!!).
I morgen skal jeg begynne på mitt neste essay som skal handle om lønnsdiskriminering. Spennende ikke sant? Not. Uansett, så har jeg vært flink og lånt bøker på biblioteket allerede i dag, sånn at jeg faktisk fikk de gode bøkene. Score! OG! I helgen skal jeg til London og se Veslemøy! Gleder meg masse! Og kanskje en ekstra tur om to uker for å besøke Ketil og Christiane. (Jeg må nesten le litt av meg selv hvis jeg klarer å dra til London to ganger på to uker, men ikke en eneste gang til Bristol (som er 15 min med toget) på et helt semester.)

Og nå er det desember! 18 dager til jeg er hjemme, hurra!

Det var vel det for nå, men først, se hva jeg kjøpte på Julemarkedet:
Muffins-klokke!



Oi oi oi!
Oppdatering: Nå har jeg akkurat fått My little pony-smykket mitt i posten!! Hurra!!!
Oog, flere filmer som jeg bestilte, bl.a. Flashdance, Footlose, sabrina. Funny Face, But I'm a Cheerleader, Here come the girls og Viva Maria! Ekstase!


2 kommentarer: