mandag 14. desember 2009

Love is a feeling that we don't understand, but we're gonna give it to ya

Oh noes. Alt går så fryktelig fort. Men det er jo bra, for om fire-fem dager er jeg hjemme!! Woho. Herregud som jeg gleder meg til min fantastiske, unike, eksklusive, bergenske venner fra nær og fjern, GRØT, gløgg, skolefri (nesten i alle fall), hjemmelaget mat (som jeg ikke har laget selv), rommet mitt, huset mitt, JUL og... ja det var vel det. NEIDA MAMMA OG PAPPA (sæff og Geisha). haha. ikke at de leser dette da (heldigvis).
Når vi snakker om mine foresatte/skapere/foreldre/undersatte (neida, den siste var en spøk) så har jeg kjøpt den beste julegaven. Engelsk fudge fra FUDGE FACTORY som er ubeskrivelig AMAZING. De kan bare glede seg ihjel. Med mindre jeg bestemmer meg for å spise fugde for 15 pund helt selv. Det kan jo hende.

Uansett, i dag har vært en litt kjip dag, min kjære Elliot skal slutte! Jeg er utrolig trist. Og den bitchen sa det til facebook før meg. Men han antar vel at facebook er min nærmeste venn, så jeg skjønner det litt.
Uansett, derfor skal jeg snart bort og ølle med kidsa og feire/gråte over min fantastiske drag queen/tom ford-stalker/manisk gossip'er. Hulk. Steph dro også i dag, men hun kommer jo tilbake etter jul, så det var ikke så trist. men likevel litt.

I går var jeg med Felix og Andy i byen og kjøpte gaver til vår Secret Santa på torsdag. Jeg fikk Dustin som jeg egentlig ikke kjenner i det hele tatt, så det var litt vanskelig. Men vi kom over en supersøt butikk med masse gøye, litt gammeldagse leker, så jeg kjøpte en fin blyant, bokmerke og noe jeg ikke helt skjønte hva var, men som Felix syntes var helt fantastisk. Jaja. Så gikk tok vi et par øl der Andy ble en smule full og underholdt oss resten av kvelden da vi dro til Cameron for å bake til torsdag. Ikke at jeg gjorde så mye. Så på X-factor og var ganske negativ mot de to finalistene, litt skuffet over at 14-åringen med den rare nesen vant. Men det var ikke uventet.

Og, i morgen blir fett. Bursdag til Cameron, så jeg skal kle meg ut som Sveits/careface med en tskjorte der jeg har skrevet: "I'm Switzerland and I can't decide on anything except chocolate and fascism." Burn. Cred til Hanna for tips. Kanskje det blir et lite EU-flagg på stumpen. Som i "EU in my ass" Vi får se hvor frekk jeg føler for å være. Håper det er ingen sveitsere der. DET hadde blitt flaut (og veldig morsomt).

Mitt nyeste funn i Bath er hangover-tea. Eller det vil si, te mot hangover. Jeg kjøpte to.

SNAKKES FORTERE ENN JEG KAN LØPE! KISSEZ&HUGZ&WHATEVER YOU WANT BECAUSE I LOVE YOU!

åja forresten, største worry for tiden: politics essay som teller 50 % før fredag. åja liksom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar