fredag 12. mars 2010

Tonight I'm not takin' no calls cause I'll be dancin'!

Jeg vil se Lady Gaga & Beyonce sin video til Telephone. Mitt største ønske for øyeblikket.
Så man kan si at jeg har det ganske fint.

Har vært på mitt første møte som Gender Equality Rep, og det gik fint. Føler stillingen er litt sånn hva du gjør det til, noe som passer meg fint. Første mål er å hindre en "fitness-pole dancing" gruppe i å lage show på et av utestedene på campus. Her er en del av kommentaren:


As we discussed at the meeting, people are obviously free to do whatever
they wish in their spare time, even pole dancing. The problem comes when
this is turned into entertainment. Pole dancing is a way of  objectifying
women through putting their bodies on display and also  creating a
standard in body image. This is a demeaning of women as  human beings,
and a direct punch to women's hard, long way work for our rights. I
suppose there aren't any men in the group, however, if  so, I
nevertheless disapprove. Men can also be objectified, and it  doesn't
cover up the undignifying role that the women are put to.

 A respectable university  (any university, really) can not approve of 

such an infiltration of a horrible and abject industry. 
The myth of pole dancing being a liberalisation of women's bodies can 
not take it's toll on this campus.


I dag har jeg faktisk ikke gjort noe som helst. Kom hjem i dag tidlig, leverte inn det dårligste macroessayet noen gang skrevet, sov hos Nikita, lønsj med Cameron for så å dra til byen for å kjøpe gave til Hoi, men det ble bomtur for jeg kom til byen fem på seks og butikkene stenger kl seks. Men helt ok dag, bare litt sliten fra Thursgay i går. Skal spille pool med Bess og Luke i dag så det blir en nokså chill kveld.


Take care alle my dears x

1 kommentar:

  1. You go girl! Bra, Annette. Ps. Jeg lo godt inni meg av at "ikke alle tattoveringer har sin egen blogg". Kkkgid.

    SvarSlett