tirsdag 17. november 2009

You give me your insanity, but I think it might be vanity.

Jeg hjerter tirsdager. Fri, ingen lectures, ingen seminarer. Bare fri.
Likevel må jeg nok ha litt studiedag (som halvveis ble ødelagt fordi jeg har sovet vekk halve dagen, men har man fri så har man fri), tenker å gjøre matte og litt research til finanskrise-essayet (som jeg fant ut er et essay om finanskriseR ikke kriseN. Damn). Og så skal jeg til sentrum å få ny mobil, og i kveld skal felix snakke for Amnesty-gruppen som jeg også vil få med meg. Konklusjon: So much to do, so little time, også på en fridag. Sukk.

I går hadde jeg min første eksamen, som egentlig ikke var en eksamen likevel, siden den kun teller om du gjør det bedre enn på finals. Noe jeg absolutt ikke gjorde. Det gikk veldig dårlig, men upside er at jeg tror jeg hadde fikset det om jeg hadde begynt å lese litt før. Vi får se, håper jeg står i alle fall.

Og så må jeg finne ut hvilket land(!?) jeg skal være i Camerons bursdag. Tema er nasjonaliteter. Jeg kunne jo kanskje vært Ghana, men har ikke kjolene her borte. What to do?

Nå er det bare fire uker (under!) til jeg tar juleferie. Gleder meg som en unge.

Tudelu!

Jeg hjerter også Frida Kahlo.

1 kommentar:

  1. Vær ghana!!! Du kan bare kle på deg klær med bilder av obama på da! Det er den nyeste trenden der nede. For å sette prikken over i'en kan du ta med deg en pakke med obama kjeks!yvo

    SvarSlett