mandag 26. oktober 2009

I don't have a bandit mask, but I did modify this tube sock.

Hola Hombra!

Denne dagen har vært den perfekte søndagen. Kjempe digg å kunne stå opp en time senere, så på sunday (aka sungay, haha) lunch. Hadde ikke spist frokost, så det ble litt heftig med engelsk pub meal, men veldig godt. Så dro Elliot og meg på kino for å se Fantastic Mr Fox, som jeg elsket! SE DEN! Ekte i form til Ash! Og det beste var at vi fikk spise is inne på kinoen, Ben & Jerrys skal jeg si deg.

I går var også en ganske morsom dag. Stod opp tidlig for å dra ned til byen for å gjøre (dvs kjøpe) alt jeg ikke hadde fått gjort når jeg ikke hadde penger. Men jeg klarte selvfølgelig ikke å få gjort noe av det jeg egentlig burde gjøre, som å kjøpe en pute, kjøkkenutstyr og mobil (sistnevnte var ikke egentlig min feil). Kjøpte klær i steden for, og to par sko. MEN jeg trengte det, i alle fall skoene. Klærene kan diskuteres.
Og, i fare for å høres ut som en wannabe-moteblogger som jeg så intenst hater, skal jeg legge ut noen bilder av noen av de tingene jeg kjøpte. Sorry, men sånn er det bare:


Et ny tutu/ballerinaskjørt. Fordi jeg fortjener det.


 
FABULOUS kjole/romper i blå fløyel fra Top Shop


Blå Keds / Converse Leopard (et must)


OK, KANSKJE DET VAR TRE PAR. Men dette er tøffler og det teller ikke.

(Jeg har kanskje et par ting å lære om motebloggbilder, men det er en del av sjarmen ved å ikke være moteblogger. Ever. Men jeg kan ikke vise dere dette på en annen måte, så da får jeg ty til ekstreme metoder)

Senere møtte jeg Jourdan og vi tuslet rundt i enda flere timer, og så spiste vi lønsj som nå hadde blitt middag på en kafe med tidlig Madonna som bakgrunnsmusikk, jippi.

Senere var jeg fast bestemt på å gå ut siden fredagen egentlig bare hadde vært utrolig usosial. Camilla og jeg ville ut, men kom litt sent i gang, og siden vi ikke hadde billett til Come Play som er eventen på Campus på lørdager, dro vi til byen. Uten noen peiling på hva som fremdelesvar åpent og ikke så alt for dyrt, vandret vi ganske lenge rundt på ukjente steder. Fant etterhvert ut at utelivet i Bath på lørdager ikke er å anbefale, da alt er dyrt og stenger tidlig. Merkelig. Men vi hadde det supert vi, og jeg fikk til og med med meg en fantastisk forlatt herrejakke fra en av byens mørklagte gater. Score!
Jeg elsker suvenirer fra fuktige kvelder.

Legger til slutt ved noen bilder som Jourdan tok fra Bar Crawlen i Bristol:



 
Skeptisk. ...., Elliot og meg
 
Elliot, meg og Felix


Ok, her har vi (jeg) det morsomt tydeligvis. Tror dette var midt oppi Like a virgin-sirkuset vårt.


Et lite snik-peak fra Viking Bar Crawl
Husker ikke alle navn, men Camilla og meg foran, Thea og Helle bak.


Håper dere hadde en fin helg!

3 kommentarer:

  1. Du var så fin på bildene Annette! love the dress :D

    SvarSlett
  2. Jeg vil ha leopard-converse!! Misunnelig, altså. Din Heldiggris!

    SvarSlett