lørdag 17. oktober 2009

I'm not stupid, I swear.

I dag er lesedag, jobbedag og alt utenom kosedag. Skulle ikke jeg til Bristol da? Åjoda, men engelsk bank byråkrati satt en stopper for den. Pengene har ikke kommet over på den engelske kontoen enda, og som kjent funker ikke det norske kortet mitt, og mastercardet er brukt opp. Oje! Jeg ber til gud (hvis jeg hadde vært religiøs, men du vet, whatever) om at pengene er inne på mandag. Hvis ikke vet jeg ikke hva jeg gjør, har såvidt mat til da...

Uansett, siden penger=fun, blir det ganske kjedelig denne helgen. MEN, jeg skal utnytte den til å gjør noe nyttig. Nemlig (trommevirvler!) skole! Oh yes, i dag skal det løses sannsynlighetsoppgaver, leses om den britiske stat og micro-formler, i det hele tatt, jeg skal få gjort det jeg virkelig ikke gjorde sist uke!

Men først må jeg rydde, for jeg klarer ikke å jobbe i dette rotet. Den lille perfeksjonisten i meg (som ellers er ganske bortgjemt) kommer frem i slike tilfeller. Sikkert bare for å utsette det virkelige arbeidet.

Vil du vite hvordan lærerne på Bath Uni er? Take a look at my statistics lecturer. Fun fun fun!

2 kommentarer: