onsdag 28. oktober 2009

The random variables of life

Alt det facebook-chat kan gi deg...


"you know the guy who came with elliot...
im sure he has some polish in him 
as he has similarities to my ex who was polish"
- Jourdan

Om jeg lo.

Og her har du et quote fra min fantastiske statistics/sannsynlighets foreleser når han viser en likning og alle de 500 economics studentene i salen gisper av frykt:
"I know it looks complicated, but we're gonna break it down" Åe.

Og: Denne sangen hadde jeg nesten glemt, og så dukket den opp på ipoden min og nå har jeg hørt den alt for mange ganger på en dag. The Supremes, sukk!


 Hør, og nyt!

Og så (nå ble det mange og'er her gitt) gleder jeg meg syyykt til fredag! Halloween-rave-party i Bristol! Elliot skal være drag og jeg skal oppfylle min evige drøm om å gå utkledd som leopard fra topp til tå.

Men nå må jeg seriøst legge meg hvis planen om en normal døgnrytme noen gang skal gå i boks. Jeg hater at jeg først våkner til live klokken tolv om natten...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar